søndag 22. juli 2012

Nytt til prinsesserommet

Da har høstkatalogen til H&M dukket opp i postkassen.
Og der var det mye fint på interiør fronten! Og for en lykke da jeg fant Home Kids bakerst!
Det ble selvfølgelig en bestilling, da prinsessen villa ha stort sett alt der, hehe.


Nå gleder vi oss til å få dette i postkassen!

Vi har ferie, og nyter dagene både inne og ute!
Vi har fylt dagene med tur til TusenFryd.
Besøk av mormor, maling, tegning og
 andre påfunn inne. Og så har vi
syklet og kost oss masse ute
 de dagene det har vært
mulig. Nå har vi igjen
en uke med ferie.
Den skal nytes!

Håper alle har en fin sommer!
~LivTone~

6 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Supersøtt sengetøy, men desverre allerede utsolgt på nett :/

Klem Karianne

Fabelaktig sa...

Hei søteste :)
Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

Det sengetøyet var jo bare elsk da! MÅ HA!

Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
Finfin ukesstart til deg, søteste!
Klem Maia

Anette Willemine sa...

Supersøtt! Tenker noen hadde blitt glad for dette. :o)

Høres ut som dere har en fin ferie. Kos dere videre!


Anette Willemine

Cathrine sa...

supersøtt! jeg måtte bestille ett sånn harepus trekk til meg selv, er lov til å være prinsesse selvom man nærmer seg 30?
HM har utrolig mye kult denne høsten:)
håper dere virkelig nyter hvert minutt av ferien:)
klem Cathrine

Det søte liv - Kristine sa...

Hei Liv-Tone! Jeg trakk deg ut som vinner av Sommergiveaway på Det søte liv i kveld (www.detsoteliv.blogg.no)! Send meg adressen din til kristine@detsoteliv.no i løpet av 1 uke, så får du pakken i posten. Beste hilsen fra Kristine

Pernille Ulrikke sa...

ÅÅ, jeg syntes Kanin-trekket er så herlig, skulle gjerne hatt det til min egen datter, desverre så finnes det ikke i den str hun har :-(