mandag 7. november 2011

Soverom

Foto: Jonas Gustavsson Sköna Hem

Jeg kan se det for meg, hvordan mitt soverom skal se ut!
Jeg vil at det skal ha innslag av natur, myke og fine farger. Jeg ble veldig inspirert av et bilde jeg så på bloggen Noe på hjertet for en stund siden. Et soverom som godt kunne blitt mitt!
Og jeg har veldig lyst til å prøve meg på å lage det meste selv. Der i blandt det flotte strikketeppet og putene.
Jeg har aldri likt de trehvite veggene i leiligheten, ja, de er overalt!!! Men da jeg fikk se dette bildet, så jeg at det faktisk var håp for mine vegger og! I alle fall på et av rommene!
Garn for prøvestrikking av flettepute er bestilt på garnstudio.com. Jeg valgte DROPS Nepal denne gangen.
Og nå gleder jeg meg til å begynne på prosjektet!

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: