lørdag 3. desember 2011

Sist i året - Desember



Tiden flyr!
Og da kom endelig desember! Hjemme hos oss er det ei som har gledet seg veldig!
Selv får jeg ikke helt julestemningen når snøen glimter med sitt fravær. Men julepynten må opp likevel!
Og hjemme begynner det og komme opp litt etter litt! Og jeg har fått kjøpt masse nytt i år også!
Helgen skal brukes flittig til bare avslapping, og besøk hos familie og venner!

Men først måtte jeg innom IKEA (Kanskje dumt på en fredag og masse julehandel i tillegg) Men måtte ordre noe til årets julegaver jeg og! For et styr! Der var det mange travle folk! Men jeg fikk tak i det jeg skulle, pluss litt annet fint også!
Vi har hatt juleverksted hos min søster i år. Her ble det både engler, nisser, pepperkaker, sjokoladeboller og medisterkaker! Herlig blanding!

Nyt helgen alle sammen! Er du ferdig med alle julegaver?

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: