fredag 10. februar 2012

Forandring fryder!

Mitt hjem er fylt med ting og møbler som er arvet fra familie og venner. Tiden som lærling var ikke full av penger akkurat. Og det er nå de siste årene jeg har hatt mer lyst på en helhet hjemme. Det er vel derfor jeg ikke viser så mye bilder hjemmefra her på bloggen også. 
Nå er jeg mye å ser på finn.no etter ting. Og her om dagen kom jeg over en annonse som passet meg perfekt!
Jeg er lei av trehvite og sorte møbler, og har lyst på hvite og lyse i stedet. Mye pga at leilihgeten vi leier kun har trehvite vegger og dører (jeg holder på å bli sprø!), men siden vi leier er det lite vi får gjort! Og hus kommer etterhvert!

Da må man bare gjøre det beste ut av det. Og på søndag skal vi hente nytt stuebord, tv-benk, spisebord og vitrineskap, alt i serien Liatorp fra IKEA.
Jeg gleder meg masse til å ommøblere litt hjemme også! 

Og nå er det plutselig helg igjen også! Tiden går så fort!

Ha en fantastisk helg alle sammen!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Det er alltid gøy med noe nytt! KOos deg med nye møbler.

Tusen takk for koselig kommentar inne på min SDS! Slikt varmer!

Ønsker deg en vidunderlig helg, søte! Koose deg og nyte den.

Dagen i dag går nok til klesvask og pakking. Prague is calling, yeay!

Helgeklem fra Maia
Nala logrer og sender deg en kos