onsdag 15. august 2012

Bursdag og stooor stas


Det har allerede gått 1 år! Og i dag er det lille tante-ungen som har blitt feiret.
Moro for store og små med besøk av familie, og ikke minst god mat og drikke.
Jeg fikk i oppdrag å lage cupkakes av min søster.
Blå skulle være fargen, men der ble det litt feil.
Bedre lykke neste gang! Gode ble de da!
Jeg har laget alt etter oppskriften til Fabelaktige-Maia.
Oppskriftene på cupkakes og frosting finner du HER.
Denne uken deler Maia oppskrifter på bloggen. Og jeg anbefaler en tur innom der.

Jeg har i anledningen bursdagen fått laget et kort til også. Er så moro å sitte å være litt kreativ.
Stempel og kort-pakke kjøpt på Panduro.
Får bare unnskylde! Her ble det mobilbilder. Fikk ikke tatt bilde med kamera før jeg ga det bort!

Jeg har så mye som jeg har planer om å vise av nye innkjøp og prosjekter.
Men hvor blir all tiden av??
Blir mer Instagram bilder enn blogging om dagen.
Og endelig kom sommeren tilbake også.
Vi får nyte solen så lenge vi kan!

Fin kveld videre!

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: