søndag 26. august 2012

Home & Cottage bloggtreff

I går var det klart for bloggtreff på Home & Cottage Vinterbro.
som hadde fått til dette, og det med glans!
 
Mitt første treff. Litt skummelt, men når man endelig var kommet frem, gikk det veldig bra.
Så mange hyggelige damer! Og kjempe flinke vertinner.
Gro Anita med bloggen Myke Minutter åpnet det hele og ønsket oss velkommen. Deretter tok butikksjef Trude odret, og fortalte oss litt praktisk info for kvelden.
Så fikk vi litt innblikk i hva som kommer de neste månedene av innkjøps- og sortimentssjef Hanne.
 
Så var det klart for deilig tapas, shopping, skravling og loddtrekning. Det var mange flotte premier. Og til og med en til meg! Den fineste glasslykten fikk bli med hjem.
Maten smakte kjempe godt, og som om ikke det var nok, hadde Maia bakt mini-cupcakes i drøssevis!
 
Det var mange som fikk fulle handlekurver. Jeg måtte gå tre runder over hele butikken, for å være sikker på at jeg skulle få med meg alt det fine.
Home & Cottage hadde siste salgsdag i butikken i går. Og i tillegg fikk vi 20% på ordinære varer også.
Så jeg vil si at vi var ganske så heldige i grunn!
Og når kvelden var slutt, fikk vi med oss en tung goodiebag, med masse fint!
 
Takker alle som var med for en kjempe koselig kveld!
 
~Liv-Tone~

9 kommentarer:

mywoolyadventure sa...

Takk for i går:) Var veldig hyggelig å hilse på deg. Håper vi ses igjen på et bloggtreff om ikke så alt for lenge:)

Lene sa...

Takk for en hyggelig kveld :) Fine bilder :)

michele sa...

so happy to discover your lovely blog!

following now and hope you'll follow back.

michele

Anette Willemine sa...

Hei, og takk for sist! Et kjempehyggelig treff, og så fint at du tok turen. :o)

Anette Willemine

AC IN A BOX sa...

Takk for sist.
Var koselig å hilse på deg.
Flott innlegg med mange fine bilder fra treffet.

Fin ny uke til deg!
- AC

Myke minutter sa...

Tusen, tusen takk for at du kom på H&C bloggtreffet og bidro til den gode stemningen! :) Ha en fortsatt finfin tirsdag! Klemmer

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Endelig fikk jeg tid til å besøke deg igjen, herlighet som tiden flyr. Med ny jobb og vannlekkasje i hus blir det ikke mye tid til å besøke søte medbloggere, dessverre. Har hatt mest fokus på å lage innlegg, men nå var det jammen godt å få tid til å besøke deg :)

Takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg, leser hver eneste flere ganger og smiler masse for meg selv (må nesten være blogger for å forstå det tror jeg *ler*)

Så koselig å se deg igjen i helgen :) Stas at du ble med på treff.

Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
Fineste tirsdagskvelden!
klemklem

Anette Willemine sa...

Titter innom for å si at jeg har en giveaway gående. :o)

Ønsker deg en deilig søndag!

Hilsen,
Anette Willemine

Unknown sa...

Vakker nettside du har. Jeg er imponert. Jeg skriver en del om tapeter Fortsatt fin dag =)