torsdag 7. juni 2012

Typisk norsk!



Det er liksom en ting alle gjør ganske så ofte, som da har blitt typisk norsk.
Det er duket for dugnad over hele landet på denne tiden av året.
Og i går var vi på dugnad i barnehagen. Det skulle ryddes, vaskes, støypes og oljes.
Forsåvidt greit med en sånn ordning. Det er jo med på at barna våre får det bra i barnehagen.


 
I dag rydder jeg hjemme. Skulle gjerne hatt et stort hus så jeg slapp å kaste og gi bort så mye hele tiden. Eller kanskje det var sånn at man ikke må kjøpe hele tiden? hehe. Nei, det kan vi jo ikke!


Jeg var innom Kremmerhuset her om dagen. Og da ble det med litt småting hjem.
4 plastkopper i turkis og rosa. Fin hvit vase. Og søte spisebrikker.
Jeg kan gå leeenge å titte når jeg er på Kremmerhuset. Og
jeg har lyst på så mye. Men jeg klarer som regel
å begrense meg litt, heldigvis! Ellers hadde
det vært fullt hjemme hos oss!
Ønsker alle en fin fin
kveld videre!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så nydelige bilder, søte deg!

Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

Smil&fine tanker!