søndag 17. juni 2012

Utfordring: Bordkort

I dag snublet jeg over en utfordring jeg fikk lyst til å være med på. May Helen med bloggen KROnPRINSESSENE fortalte om den siden hun skal være gjestedommer.

Det er Camilla med bloggen små øyeblikk med cams som har sin aller første utfordring.
Hun vil at vi skal vise bordkort vi har laget selv. Og jeg fikk lyst til å vise bordkort jeg lagde til nyttårs middagen i fjor.


Jeg laget små stjerner av grillpinner som jeg bandt sammen med tråd. Deretter klippet jeg ut lilla papp som passet i midten på stjernene. Og skrev navn på den med hvit blyant.


Jeg laget også to større stjerner som ønsket alle et godt nytt år!
Det er så moro å lage ting selv!

Har du lyst til å se fler bidrag i utfordringen? Se HER da vel!

Håper alle har hatt en fin helg.
Jeg har vært sammen med gode venner på grilling og uteliv med mye god musikk.

~Liv-Tone~

3 kommentarer:

små øyeblikk med cams sa...

Så stilig bordkort!
Takk for at du vil delta i utfordringen min :)
Ha en fin søndag videre.
Klem Camilla

Fabelaktig sa...

Så kreativt :)

Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
Her skal vi bare slappe av og kose oss.

Smil og fine tanker!
klem

Lillekatt sa...

Så kule!! Veldig fine stjerner :-)