tirsdag 22. november 2011

DIY Nye prints og kvelds-puslerier




Etter litt mye om og men, har jeg fått hengt opp mine nye prints på veggen.
Dette er prints som jeg har laget selv. Og jeg kommer til å lage fler også, så jeg har noe å variere med.
Synes det er fint med gode ord på veggen! Etterhvert blir det med farger også vil jeg tro.


Ellers har jeg brukt litt tid på å planlegge soverommet om dagen, og har laget litt som skal stå på nattbordet. Enn så lenge pynter det opp i stuen.


Jeg har enda ikke funnet noe oppskrift på flettestrikk med det mønsteret jeg har lyst på til pynteputer og sengeteppe. Det er ganske store fletter og jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i oppskrift.
Har du noe tips, så tar jeg gladelig imot!


I tillegg har jeg laget meg noen søte små englebilder. Jeg kjøpte et ark på Panduro med mange englebilder på, klippet dem ut, og limte dem på sort stivt papir. Og nå har jeg små søte engler rundt i hele huset! :)

Jeg prøvde også og få kjøpt årets advents stake i dag, men fant ikke noe jeg syns var kjempe fint. Så da får jeg lete nettet rundt en kveld til for litt inspirasjon!

Ha en fin kveld alle sammen!

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: