torsdag 17. november 2011

Kvelds-kos


Endelig har jeg fått garn! Og da kan jeg begynne på prøve strikkingen av ting til mitt "nye" soverom.
Som jeg gleder meg! Og garnet var akkurat sånn jeg hadde ønsket det skulle være!
Nå gjelder det å finne en oppskrift, hvis ikke må jeg lage selv.

Skal si det begynner å bli vinter i været nå! Hvis jeg så godt etter ute i dag på jobben, så var det litt snø i luften! Syns denne tiden som er nå ikke er noe særlig egentlig. Enten får det være vinter med snø, ellers kan det være sommer synes jeg!
Skal bli fint å kunne ta frem ski og akebrett igjen! Bare synd dagene er så korte på vinteren. Må passe på og utnytte helgene godt!

Prøver å planlegge litt jul midt oppi alt annet. Men klarer ikke bestemme meg for farger og hvordan jeg skal pynte. Men det blir vel julestemning likevel tenker jeg! Vi skal i alle fall lage masse pynt her hjemme i år! Og det blir spennende!

Tror du snøen kommer snart?

Fin torsdagskveld videre til deg som er innom!

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: