fredag 4. november 2011

Hjemme, og vel så det!

Bilder fra Både Dieppe og Paris

Da er jeg hjemme igjen fra tur med masse fine folk! Turen gikk til Frankrike! Veldig spennende, siden jeg aldri har vært der! Dette er en tur som handler om bil, siden dette var avsluttning på en konkurranse vi var med på på jobben. Vi tok buss til kystbyen Dieppe. Hvor vi hadde noen deler av konkurransen, vi var på Renault fabrikken og fikk kjøre kule biler tilbake til utkanten av Paris. Fredag fikk vi kjøre disse bilene på bane, virkelig moro! Fredag kveld og lørdag ble tilbrakt i Paris, med besøk til blant annet Eiffeltårnet, Triumfbuen, kirken Sacré-Coeur, og L'atlier. Virkelig mye flott å se her! Og jeg vil gjerne ta turen tilbake!


Bilder fra Alpine fabrikken i Dieppe

Og her er den fantastiske gjengen jeg var på tur med! Jeg var eneste jente som var med i konkurransen, sånn er det vel bare når man har valgt bil som yrke :)

På huk foran sitter de som gjorde denne turen mulig!

Ha en fin fredags kveld videre alle sammen!

~Liv-Tone~


Ingen kommentarer: