lørdag 21. januar 2012

DIY (hermegåsa) Krukke med aktiviteter

Jeg får mange gode ideer fra andre bloggere, og jeg er veldig glad for at vi kan inspirere hverandre til å lage og gjøre ting.

Denne gangen er det fine May Helen med bloggen KROnPRINSESSENE som har laget en kjempe fin DIY, som jeg rett og slettt har kopiert!

Kjempe flott idè som kan gjøres sammen med hele familien!
Vi satte oss ned med en blokk med scrapbook ark. Mens jeg lagde lapper fant prinsessen frem tusjer til å skrive med.

Flinke prinsessen skrev på alle lappene selv. Så rullet jeg lappene sammen og satte på silkebånd i tre forskjellige farger.

Vi hadde tre ulike farger på lappene, til sommer, vinter og inne aktiviteter. Vi lagde 9 lapper av hver.
På dager vi ikke har noe å finne på, kan vi trekke en lapp, og gjøre det som står på lappen.

Her herjer forkjølelsen nok en gang. Snøen laver ned, og vi skal ut med skøyter, akebrett og ski!

Hva skal dere i helgen?
Uansett, kos dere masse!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

Anonym sa...

Smart! Fin blogg :) Legger meg til som følger jeg.