onsdag 11. januar 2012

Små detaljer, praktisk oppbevaring!

Det er ikke mye, men det pynter opp likevel. Og det gjør ting litt lettere for alle i huset!
Jeg er veldig glad i Norges glass, og alt som går ann å putte i disse glassene, blir puttet dit!


Disse bildene er tatt på badet, der jeg har vaskepulver og skyllemiddel stående fremme hele tiden.
Så hvorfor ikke gjøre det fint i tillegg?


Flasken er kjøpt hos fineste Leni i butikken Sjarmerende Rom.
Glassene er kjøpt i en brukt-butikk. Merkelappene har jeg laget på jobben.
Og i den fine gamle trekassen jeg fikk av min bestefar for mange år siden, har jeg vaske-tabletter til oppvaskmaskinen.

Søtt synes jeg!

Ønsker alle som er innom en flott dag!

~Liv-Tone~

2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Oj, så lekkert kan det altså bli ;)
Også er det jo så kjekt å ordne slikt noe!

Den lilla gavepapiret er kjøpt på Ikea.
Men lurer på om det hørte til jule-varene...
Er du heldig har de det enda ;)
Kjekt at du likte det.

Ha en fin dag!
Klem May Helen

Fabelaktig sa...

Så fint å ha vaskepulver i norgesglas :) Vakkert!

Fabelaktig torsdag.
Smil og klem
Maia