torsdag 26. januar 2012

Snart helg!

Formen er stigende og det nærmer seg helg! Kan vel nesten ikke bli bedre!
Planene for helgen er å gjøre minst mulig, på mest mulig tid. Det er viktig å legge vekk alt og bare slappe av!
Så i helgen blir det nok litt strikking og sofa sliting som blir tingen.

I går hentet jeg en herlig pakke på posten!

Jeg har bestilt garn fra Pickles til sengeteppet jeg skal strikke. Det ble Fat & Happy garnet i fargen Melk denne gangen, og pinner nr. 15. Så får jeg se hvordan resultatet blir av det! Men er redd jeg må ned noen str. på pinner...
Og en ting er sikkert! Jeg har ikke vært borti garn som har vært så tykkt før! Blir moro å prøve!
Jeg har også planer om sengeteppe til prinsessen etterhvert, så det blir nok en ny bestilling fra Pickles snart!

Ønsker alle en fin torsdags kveld videre!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

Arlens boblebad sa...

Så gøy. Spennende å se hvordan det blir..Og om det blir dyrt i garn til et helt sengeteppe...
Linn