onsdag 22. februar 2012

Farger!

Nå har jeg veldig vårfølelse om dagen! Og i butikkene begynner det å komme inn fine vårfarger for fullt!
Jeg har lyst til å ha en farge som går igjen i stuen. Men har ikke bestemt meg for hvilken enda...
Til nå har LILLA såklart vært en favoritt. Men nå tror jeg at jeg vil prøve noe nytt!



Flotte fargesprakende lys fra H&M. 59,50 kr!
Du finner dem HER



Falt også for Kremmerhuset sine fine nye tekstiler i lin. ROSA og MINT.
Disse kan du finne HER


Hviit har også flotte farger om dagen. ROSA, GUL og NEONGUL.
Besøk den herlige nettbutikken HER


Har du en favoritt farge nå som våren nærmer seg?
Fortell meg, så kanskje jeg får noen ideer!

Ønsker alle en flott kveld videre!
~Liv-Tone~

Kan noen fortelle meg hvordan jeg lager hjerter i teksten?

1 kommentar:

Myke minutter sa...

Jeg har det svarte lyset, ønsker meg også et hvitt og et rosa :) Pluss at jeg tenker på en bestilling fra Kremmerhuset i dag, selv om jeg egentlig bør spare penger til ferie ;) Ha en fabelaktig fredag og herlig helg! Klemmer