onsdag 15. februar 2012

Fridag, dagslys og stue

Herlig vitrineskap som rommer alt den gamle sjenken rommet!
Planen er etterhvert å bytte ut trehyllene med glasshyller, og inn med lys.

TV-benk med masse oppbevaringsplass, nå rommer den lys, servietter og PC utstyr.
Flott stuebord med glassplate, og skuff under så man kan se tingene. Vet ikke helt hva jeg skal putte oppi enda. Kom inn forslag om å lage nytt hus til edderkoppen Eddie der, men enn så lenge er den i sitt eget akvarium i hjørnet. Og jeg tviler på at han noen gang kommer til å bo i stuebordet, selv om det var en kul idè!
I hyllen under bordet har jeg planer om å ha kurver som blader og andre rotete ting kan ligge i.

 Den flotte katten hadde skjønne prinsessen med seg hjem fra sydenturen.


Min "nye" stue. Jeg er veldig fornøyd!

Søvnige Celina har fått ny plass i loppis stolen med saueskinnet.
 
Ønsker alle som er innom en flott dag videre!
Vi er hjemme og skal snart ut å se om vi finner noen fine brukt funn på en nyoppdaget brukthandel!
 
~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: