tirsdag 21. februar 2012

Snøball

Mange flotte bloggere har postet bilder av fine pom-poms en stund nå.
Og søndag kveld gikk jeg løs på min aller første pom-pom.


Jeg brukte servietter jeg hadde liggende bare for å prøve. Hadde i utgangspunktet tenkt til å lage en som skulle henge fra taket. Men jeg skal ikke skryte på meg at jeg fikk til! {ler}


Så derfor laget jeg den til en halvkule som jeg bandt sammen på undersiden med trå.
Prinsessen lurte på om jeg hadde lagt masse snø på bordet når vi kom hjem fra barnehagen i dag!
hehe, de barna får sagt mye rart!


Men etterhvert som jeg ser på snøballen min, syns jeg den blir finere og finere!
Kan nok hende at jeg prøver meg på fler etterhvert! Moro å ha noe å pusle med!
Rudolf og konglene er fortsatt med! Blir nok en stund til!

Dagene går utrolig fort, og i tillegg blir det lysere og lysere! Liker det veldig godt!
Ønsker alle en flott dag!

~Liv-Tone~

2 kommentarer:

Nennes sa...

Så koselige bilder :)

Mitt rådyr står fortsatt fremme etter julen.

Ha en flott dag.

KROnPRINSESSENE sa...

Synes den ser fin ut jeg!
Synes også det er vanskelig å få til de pom pomsene...
Jeg må nok øve mer ja ;)
Ha en fin dag.
Klem May Helen