fredag 9. mars 2012

Bursdag

I dag har det gått enda et herlig år siden jeg så henne første gang! Det er 6 år siden, som tiden flyr!

I dag er min prinsesse 6 år! I dag kommer det gode venner fra barnehagen for å feire, og i morgen kommer familien! Vi har planlagt mye, og prinsessen har vært med på det meste!

I går laget vi kake, tradisjonen må føres videre! Så i år ble det Barbie-kake i ROSA!


Og i barnehagen i dag var det en stolt jente som hadde med seg mini cupkakes til alle i superklubben! Mammaen ble ikke helt fornøyd med resultatet men. Øvelse gjør vel mester!

Etter så mange fine bursdags innlegg rundt i blogglandia, har jeg allerede tenkt ut noen planer til neste års bursdag! Takk til alle som inspirerer! 

Ønsker alle en fin kveld videre!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Hurra for herlige prinsessa :)

Takk for koselig kommentar inne hos. Mer info om cupcakekurset finner du på http://fabelaktive.blogspot.com/2012/03/inspirasjonskurs-cupcake.html

Klikk deg inn og se, jeg håper på å treffe deg :)

Ønsker deg en finfin lørdag. Her skal jeg og mannen på maxbo og kjøpe enda mer maling. Puh! Å male lister er pyton, men vakkert blir det :)
klemmer i fleng