mandag 5. mars 2012

Strikke dilla

Jeg har fått ånden over meg! Samtidig som jeg ser at jeg har altfor mange proskjekter liggende på strikke siden!
Jeg har en tendens til å komme på mye etterhvert som jeg ser ting på nett. Og da klarer jeg ikke vente med å prøve det selv!
Så nå har jeg alt fra sengeteppe til grytekluter liggende i stikkekurven! MEN! Jeg skal bli ferdig med alt! En gang! *hihi*
Bildet lånt av Marimor

Etter at jeg så de kjempe fine oppvask klutene til Mari med bloggen Marimor. Ville jeg såklart ha sånne jeg også!
Og ekstra fint var det at jeg hadde fint LILLA bomulls garn liggende fra før! (ja, jeg skulle jo prøve å skifte ut lilla, men klarer det ikke! *hehe*)

I første omgang blir det grytekluter av dette.

Jeg strikker to store firkanter som jeg har sydd sammen så gryteklutene blir gode og tykke.
Og det er jo så lett når det bare er å skrikke frem og tilbake! 
Jeg la opp 50 masker, og da blir de ca 20x20 cm. store og gode!
Får ikke helt frem fargen på bildene heller! Får løpe ut i sola etter jobb i morgen og prøve å ta noen nye!
Blir nok oppvask klut også etterhvert! Eller sengeteppe, eller puter! Skal ikke være lett!

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
~Liv-Tone~

4 kommentarer:

Myke minutter sa...

Så flink du er! :) Ha en fortsatt herlig onsdag :) Klemmer

Huldra sa...

Fine! Deilig med sånne raske prosjekter som i tillegg er herlig brukbare. Har strikket en del kluter jeg også, og de blir bare bedre og bedre av å brukes.
Takk for hyggelige ord inne hos meg! :)

Håper onsdagsværet hos deg er litt bedre enn her. :)

siri ore elle sa...

Kjempefine ting du strikker!!
Fin helg til deg!

:-))

Kremfaret sa...

Gøy med strikkeprosjekter, så fint det ble :) Enig i at det er vanskelig å ikke begynne på noe nytt emd en gang, når man kommer på en idé ;) Ikke at jeg er en veldig erfaren strikker med avanserte teknikker, men dog :p Fin blogg du har :)