torsdag 29. mars 2012

En pose lykke!


I dag hentet jeg noe jeg har hatt lyst på lenge!
Jeg var innom Linda som driver hviit.no for å plukke opp noen herlige ting!


Flotte striper fra TineK.
Jeg kjøpte med meg to krus, to skåler og en litt mindre skål.


Og flaks var det at jeg bestilte dette fort!
Det er i grunn mange som liker disse flotte stripene, så de blir ikke lenge i hyllene om gangen hos hviit.no!
Og jeg er kjempe glad for å ha fått hjem disse.


Og på toppen av all lykken, hadde Linda lagt med et søtt lite lys også! Fantastisk!

Dette er nok ikke de siste stripene som kommer i hus!
Hadde vært noe å hatt så man kunne dekke et helt bord. *drømme*


Har du lyst til å se fler flotte ting fra Hviit.no?
Klikk HER da vel!

Håper alle har hatt en fin dag!
~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: