onsdag 16. mai 2012

Bordet ferdig dekket!


Jeg koser meg med borddekking om dagen. Og jeg har jo såklart fått litt ideer rundt i blogglandia!


Jeg er så "heldig" at jeg har kun et servise, og det er jeg egentlig ganske så lei! Ønsker meg et fint nytt i hvitt!
Jeg har valgt å dekke bordet enkelt med rødt, hvitt og blått. Må jo ha de fargene på en dag som denne!
Fin hvit duk jeg fikk i gave fra en sydentur en gang. Bordkort laget av papir, fargeblyanter og grillpinner.
Ellers har jeg pyntet både inne og ute med bjørkekvister og flagg såklart!


Syriner er noe av det beste med våren syns jeg. Det lukter så godt. Og jeg har fått inn en bukett på bordet.
I morgen blir det grillmat her, uansett om det regner eller ikke! Grille skal jeg! hehe.
Og til dessert blir det såklart cupkakes med hvit krem, pyntet med bringebær og blåbær. Tror jeg har fått dilla!
Det er litt krise på kamera fronten om dagen. Laderen til kamera ligger hos min mor, og kommer ikke hit før i morgen. Så dere får tåle litt mobil bilder i dag! Som så mange andre har jeg brukt Instagram. Synes bildene får et litt lunere og finere uttrykk. I alle fall til mobilbilder å være!
Har du alt klart til 17.mai?
Fin onsdag til alle som er innom!
~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: