torsdag 10. mai 2012

Nye stoffer


Da skal symaskinen frem igjen! Jeg var innom Stoff & Stil i går, og fikk med meg noen meter med stoff hjem!
Her skal det blir puter og forkle! Og litt annet som ikke er helt tenkt ut enda! Men jeg skulle vel hatt noen timer ekstra snart tror jeg.


Sort stoff skal bli forkle til Prinsessen. Jeg har kjøpt meg nytt, og hun ville ha likt som meg.
Nå som mamma har vært på cupkake kurs må vi bake mer mente Prinsessen!
Søtt uglestoff og og de to andre lilla stoffene skal bli puter og litt annet på prinsesserommet.
Nå mangler jeg bare en løsning på nye gardiner der inne.
Jeg har en idè , men vet ikke helt hvordan pg hva enda.
Derfor ble det mye grubling på Stoff & Stil i dag, som resulterte i ingenting på akkurat den fronten. Må nok tilbake en dag om ikke lenge!
Det var jo så mye fint der, men rakk ikke se på halvparten en gang. Siden jeg skulle i et møte, og alle skulle få klippet sine lengder akkurat samtidig med meg. Typisk altså...

Blir spennende å sy litt igjen, er ikke ofte det skjer, men skulle ønske det var oftere.

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: