fredag 25. mai 2012

Helg!

Det er endelig helg igjen! Jeg har tenkt å kurse meg litt. Og på planen står Prolaps! Spennende tema i grunn, og jeg gleder meg.


Jeg og prinsessen har vært på skogstur i varmen. Hun viste stolt frem gapahuken de bruker i barnehagen.


Det var deilig å kunne nyte skogen i lette sommerklær og vi koste oss med rabarbra med sukker og melon!


Jeg blir fasinert over hvor mye fint man kan se ute i naturen. Og jeg kan virkelig drømme meg bort. Få nytt påfyll, og bare slappe av!


Ønsker alle en fin langhelg!
Nyt (sommer) dagene!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så deilige bilder :)

Prolaps vet jeg alt om, har hatt det to ganger og jeg sier bare auauauau!

Jeg har flyttet bloggen min og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

Stor og god klem
Maia