søndag 1. januar 2012

Ett nytt år!

I går var den siste dagen i 2011, og vi fikk koselig besøk til middag! Dette var mitt nyttårsbord!




Jeg hadde laget små stjerner av grillpinner til bordkort, og to store stjerner til pynt ellers. Inni stjernene har jeg limt på lilla kartong, og skrevet navn på.


Ellers pyntet jeg med tre små engler, kongler, fimo figurer og lys.
Og jeg ble veldig fornøyd med bordet! Moro å gjøre litt ut av det, selvom det ikke blir for mye.



En annen som virkelig skinte i går var prinsessen min! Og endelig fikk hun med seg alt av raketter kl 12. Selvom vi var ute å varmet opp litt med stjerneskudd noen ganger før på kvelden.

Da gjenstår det bare å ønske alle et godt nytt år! Måtte det bringe alle sammen masse lykke og mange nye opplevelser!

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: