søndag 13. mai 2012

kaker, helikoptere og 17.mai!

Søndag kveld allerede!
Jeg synes dagene man har fri går så utrolig fort. Men samtidig har vi fått gjort litt av hvert i helga.
Det ble cupkakes til kommende piloter denne lørdagen også. Og de ble så godt mottatt, at nå vil hele skolen smake. Og jeg har fått beskjed om at 50 stk neste gang burde holde!
Hjelpe meg! Så i dag har jeg bestilt litt farger, brett, tipper og sprøyteposer på kakedeg.no Så får vi se om jeg lykkes med bestillingen...


På besøket på skolen fikk prinsessen lov å prøvesitte helikopter, noe som falt veldig i smak tror jeg. Øynene lyste!

For å bøte på cupkake-spisingen i går ble det sykkeltur i dag! Godt å komme seg ut litt.
Det nærmer seg 17.mai med stormskritt også. Vi skal ha besøk av familien, og gå i barne-tog.
Det er jo så mange fine bloggere som dekker fine bord, og det til stor inspirasjon for meg. Det blir nok litt dekking her hjemme også. Så vi får finne frem norske flagg, og pynte etter beste evne!

Skal du ha besøk med mai-pyntet bord den 17.mai?
Vis ditt bord da vel!

Håper alle har hatt en fin helg. Ønsker alle en fin ukestart!
~Liv-Tone~

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Så kjekt at du ville være med på giveawayen min:) Vil tro det var stort for jenta di å få prøvesitte i et helikopter!:)

Ønsker deg en fin fin start på uken

Fabelaktig sa...

Søteste prinsessa:)

Flink du er som baker, rene cupcakerella :)

Fabelaktigmannen hilser og takker for kommentar.

Fin kveld til deg.
Jeg har dessverre litt fraværende i bloggsfæren, har vært på jobbreise og er hjemme i ca 36 timer før jeg må pakke kofferten og vende nesa mot Manchester for weekenden.

klem