onsdag 23. mai 2012

Utfordring; Sommerbord

Lidyll har en utfordring gående som lyder; Vis meg ditt sommerbord

De varme dagene brukes ute så mye som mulig. Jeg jobber inne hele dagen, og vil være mest mulig ute etter jeg kommer hjem for å nyte solen!



I dag måtte jeg innom butikken etter jordbær. Og da ble dette mitt sommerbord.


Endelig kan jeg bruke trommel bordet jeg har malt også. Selv om det ble litt lite til å spise av. Må ha tak i en trommel som er litt høyere.


Blomster som søte prinsessen har plukket.

Har du lyst til å se fler bidrag i utfordringen, eller kanskje du vil vise ditt sommerbord du også?
Da kan du se HER. Masse flott inspirasjon!

Håper alle nyter sommerværet like mye som meg!
Det er på dager som dette jeg skulle ønske jeg jobbet med hest enda, og kunne være ute hele dagen!
Fin kveld til deg!

~Liv-Tone~

2 kommentarer:

Cathrine sa...

herlige sommerlige bilder:)
Nå er det bare å nyte!
klemmer fra Cathrine

Anonym sa...

Så fin blogg du har :) Deg skal jeg jammen følge videre.

Ha en fin kveld! :)