fredag 20. april 2012

Fabelaktig Utfordring: Pute

Nok en utfordring hos Flotte Maia med bloggen Fabelaktig
Denne gangen skal vi vise vår favorittpute!

Jeg har hatt putedilla lenge, og jeg har både kjøpte, selv lagde og selv strikkede!
Nå for tiden er det denne fargerike sommerfugl puten som er favoritten.

Sydd selv, av fint restestoff kjøpt på Stoff og Stil. Liker restekroken der ekstra godt!
Stolen er en loppe jeg kjøpte for noen år siden. Den skulle egentlig trekkes om, men nå ligger det ullpledd og deilig mykt skinn i den.

Vil du se fler fabelaktige puter? Ta en titt HER, heng deg med du også!

~Liv-Tone~

2 kommentarer:

Cathrine sa...

den var kjempefin! skikkelig fresh og glad:)
Hva er det egentlig med oss jenter og puter? jeg får aldri mange nok jeg..haha
Ha en fin og solfylt tirsdag:)
Klem Cathrine

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)
Puta di er et fyrverkeri av farger! LIKER
Fin helg!
Fabelaktig