mandag 2. april 2012

Kjøkkenhylle


Kjøkkenhyllen har vært ferdig en stund, men jeg har ikke fått fylt den opp før nå!
Jeg har planer om å henge den opp på veggen for å utnytte benkeplassen også, men nå føler jeg at jeg har mange prosjekter uten å ha vist resultatet her, så derfor kommer denne nå!


Jeg er såklart veldig førnøyd med den fine hyllen!
To av glass skoffene er knust, så derfor har den søte dukken fått plass i et av rommene.



Oppå hyllen har jeg satt noen av norges-glassene jeg har litt av hvert i. Synes det ble fint sammen.
Nå som den er fylt opp betyr det mer plass i skapene! Det trengs!

Ha en fin dag videre alle sammen!

~Liv-Tone~

2 kommentarer:

Nennes sa...

Kjempefin :)

Ha en flott kveld og en fin påske!

sivknivklestativ sa...

Artig at du vil være med på give awayen min, for en kjempe stilig hylle. Har dilla på norges glass selv, synes de er kule. God påske til deg og dine :D