mandag 30. april 2012

Malemester?

Håper alle har hatt en fin helg! Her var det for det meste bilene som fikk stell i helgen. Må passe på det også når solen steker...
Helgen er over, og uka er i gang. Likevel blir det godt med en ekstra fridag i morgen!
Håper på litt bedre vær enn i dag, her har det plasket ned som bare det!



Her holder vi på med litt av hvert av prosjekter om dagen. Et som jeg har gruet meg lenge til, så nå lukter det oljemaling her en stund! Har lenge hatt lyst til å lage litt helhet på prinsesse rommet, og nå er vi i gang!



Nå blir det en lilla tråd der inne, som hun valgte selv. Først ut er skattollet som skal benyttes til skolepult nå som hun begynner på skolen. Skoffene har fått grunning og første strøk med lilla. Ser for meg at det blir et proskjekt som varer en stund, da malingen må tørke i 24 timer før jeg kan male over på nytt! Neste oppdatering på dette blir forhåpentligvis om ikke lenge, da skattollet er ferdig malt! Håper på fint vær så jeg kan stå ute!

Ønsker alle en fin start på uken!

~Liv-Tone~

Ingen kommentarer: