torsdag 5. april 2012

Lucky 13

For en stund siden vant jeg et flott skilt fra RAMSIGN inne hos Fineste Maia med bloggen Fabelaktig
Siden vi bare leier leilighet enda, hadde jeg litt vanskeligheter med å bestemme meg for hvilket tall jeg skulle velge.

Men så endte jeg opp med 13. Til manges store forundring er dette lykketallet mitt.
Og jeg er hoppende glad hver gang det er fredag den 13!


Nå står det fine skiltet i stua sammen med litt diverse annet som betyr mye for meg.
Så får vi se da, om vi ender opp med husnummer 13 når vi skal kjøpe hus etterhvert!



Håper alle har hatt en fin start på påsken!
Her er det late dager, og ferien blir utnyttet til det fulle.
God påske alle sammen!

~Liv-Tone~

3 kommentarer:

Myke minutter sa...

Innom for å ønske deg en riktig god påske! :) Klemmer

Unknown sa...

Så flotte bilder!!
Og så lurt og velge ut lykke tallet sitt fra Ramsign:)

Ha en fin fin kvled ♥

Fabelaktig sa...

Så herlig at du fikk skiltet. 13 er ikke et dumt tall :)

Fabelaktig ukesstart til deg.
Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

Jeg håper du har hatt en fin påske.
klem