fredag 13. april 2012

Gaver fra små barnehender

Dagen er fredag. Og datoen er 13.april.
Fredag den trettende er manges ulykkes dag, og store skrekk!
Men i motsettning til mange er jeg glad i denne dagen, fredag trettende er min lykke dag,
hver gang den trettende dagen i måneden faller på en fredag, føler jeg meg litt ekstra glad!
Dagen med denne datoen som mange forbinder med ulykke, er faktisk den dagen det skjer minst
ulykker på, det er nok mange som er ekstra forsiktige......
Hva synes du om fredag den trettende?
***
Noe av det beste jeg vet, er når prinsessen lager ting til meg,
som hun stolt viser frem ved henting i barnehagen.
Laget helt selv!


Og nesten enda mer stas er det når hun kommer løpende med
flotte buketter med blomster hun har plukket.


Og for å vise at hun har hørt på mammaen sin, sier hun at hun har vært flink å
plukke med lange stilker så vi kan ha dem i vaser hjemme. Herlig!



Nydelig hestehov pryder hjemmet. Er det ikke deilig med nyplukkede blomster som sier at det er vår?



Og endelig kom sola frem igjen, etter mange grå og våte dager! Håper det varer en liten stund!

Ønsker alle en flott helg!
~Liv-Tone~

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hei hei så koselig innlegg.
Jeg liker også fredag den 13. Liker å snu negativt til positivt :)
Minsten min er 11år og han henter ennå blomster til mamman sin. Noe jeg elsker rett og slett. Fornøyde og forventningsfulle barneøyne som rekker fram hånden med blomster.
kos deg
Hilsen Randi

Cathrine sa...

For et koselig innlegg!
blomster plukket av barnehender og selvlagde tegninger er vel noe av det koseligste man kan få:)
Etter å ha jobbet noen år i barnehage har jeg en stor, fin bunke med tegninger hihi
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
Ha en fin uke
klem Cathrine