tirsdag 10. april 2012

På'n igjen

Da plutselig var hverdagen her igjen! Og første dagen på jobb etter ferien er over allerede.
Hjemme ser jeg alt jeg skulle gjort i ferien, som ikke ble gjort... Flere som har det sånn?

Men når jeg ser tilbake på dagene som har vært så spiller det igjen rolle om noe ikke ble gjort!


Ferien ble brukt hjemme, og sammen med flotte venner!  Både to, og firbente!


Nå er påskepynten lagt i esken igjen, og er klart for å ble tatt frem om et år.
Og nye flotte farger og ting ønsker en ny tid velkommen.


Hvor ble det av det varme været? Man skal jo ikke klage, vi er jo tross alt bare i april.
Men en tidlig og varm sommer hadde vært fint!


Håper alle har hatt en fin ferie!
God kveld vidre til alle som er innom!
Prøver meg litt på redigering i PhotoScape om dagen! Moro!
Takk Fabelaktige Maia som gir tips om redigering og bruk!

~Liv-Tone~

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Så koselig at du syns det er hyggelig med tips og triks, nå har jeg samlet alle innleggene på ett sted. Så hvis du besøker meg og klikker på den boksen som heter Photoscape Tips&Triks, så kommer du tiFineste torsdag til deg, min skjønne.

2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

klemkleml en side der alle tipsene er samlet :)